Pytania i odpowiedzi

Z czego wykonany jest zlewozmywak?
Zlewozmywaki granitowe produkowane są z masy powstałej z połączenia kruszywa (granitu) ze spoiwem (żywica syntetyczna) w proporcjach 80% – 20%. Masa polimeryzuje (twardnieje) w specjalnych formach, nadających kształt wyrobowi.
Ile lat gwarancji oferujecie?
Zlewozmywaki są objęte 10-letnim okresem gwarancyjnym.
Dlaczego udzielacie tylko 10 lat gwarancji, a inne firmy np. 35-40 lat?
Zlewozmywaki granitowe produkujemy od 10 lat, dlatego śmiało możemy udzielić gwarancji na 10 lat. W Polsce nie ma producenta, który produkuje 20 lat lub więcej. Nie zawyżamy gwarancji tylko uczciwie informujemy naszych klientów.
Jak pielęgnować zlewozmywak?
Przede wszystkim nie należy dopuszczać do długotrwałego kontaktu z substancjami silnie barwiącymi, jak sok z buraków, herbata, itp. Należy na bieżąco usuwać zanieczyszczenia. Dodatkowo od czasu do czasu (np. raz na 2-3 tygodnie) zalecamy impregnację zlewozmywaka olejem jadalnym – suchą ściereczkę nasączamy olejem i przecieramy nią zlewozmywak (zlew musi być suchy i czysty), odczekujemy kilka minut i drugą, czystą ściereczką wycieramy zlewozmywak. To spowoduje powstanie warstwy ochronnej i również nada zlewozmywakowi ładny wygląd.
W ilu kolorach produkowane są zlewozmywaki?
Zlewy dostępne są w 6 kolorach
Czy oferujecie też inne akcesoria?
Tak, posiadamy w ofercie również baterie zlewozmywakowe, dozowniki, odsączarki.
Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Tak, jest możliwy, pod warunkiem wcześniejszego umówienia się na konkretny termin.
Jaka jest różnica pomiędzy kolorem czarny grafit, a czarny metalik?
Czarny grafit – jest nakrapiany szarymi cętkami. Czarny metalik jest to kolor czarny ze srebrnymi maleńkimi drobinkami (które mienią się w świetle).
Jaki typ czerni baterii granitowej pasuje najlepiej do zlewu w kolorze czarny matelik?
W swojej ofercie posiadamy czarne baterie granitowe w odmianie zwykłej oraz grafitowej. Do zlewozmywaka w kolorze czarny metalik najlepiej pasują baterie czarne. Modele grafitowe najlepiej pasują do zlewozmywaków w tym samym kolorze.
Jaka jest różnica pomiędzy syfonem automatycznych, a syfonem klasycznym?
Syfon automatyczny jest wyposażony w pokrętło, które jest połączone z syfonem za pomocą zabezpieczonego drutu. Kiedy przekręcamy pokrętło to syfon się otwiera i woda jest opróżniana z komory. Korzyścią tego systemu jest to, że nie musimy wkładać rąk do gorącej lub brudnej wody po to, żeby opróżnić wodę z komory. Kiedy pozbędziemy się wody z komory to możemy wyciągnąć sitko i usunąć większe kawałki odpadów pozostałych po jedzeniu.

W przypadku syfonu klasycznego (manualnego) sitko odpływowe jest ręcznie wyciągane i zamykane. Zamykanie sitka, aby nie wydostawała się woda z komory odbywa się w momencie naciśnięcia sitka.

Czy w zlewie są wywiercone otwory?
Jeżeli nie ma w zamówieniu żadnych akcesoriów (tj. bateria, syfon automatyczny/klasyczny lub dozownik) to standardowo nawiercamy tylko jeden otwór pod baterię. Jeżeli wybrany jest dozownik do płynu to w zlewozmywaku będą dwa otwory. Jeżeli zostanie wybrany syfon automatyczny oraz dozownik to wtedy nawiercamy 3 otwory. Jest możliwość zamówienia zlewozmywaka bez otworów – proszę dopisać taką informację w okienku dodatkowe informacje „Uwagi”.
Jaka jest średnica otworów pod baterię, pod dozownik do płynu oraz otwór pod pokrętło syfonu automatycznego?
Wszystkie otwory mają standardowo 35 mm średnicy.
Czy nawiercenie otworów coś kosztuje?
Nawiercamy otwory bezpłatnie.
Jakiej wielkości powinien być otwór w blacie do montażu zlewu?
Otwór powinien być mniejszy o 2 cm od długości i szerokości zlewu. Dokładne wymiary zlewu znajdziesz na grafice w galerii produktu oraz w opisie.
Co należy zrobić w przypadku uszkodzenia przesyłki?
Jeżeli jest taka możliwość spisać protokół szkody, zrobić zdjęcia uszkodzenia i wysłać na sklep@zlewy-granitowe.pl. Proszę opisać uszkodzenie oraz wpisać numer zamówienia i dane osobowe. Na podstawie tych materiałów zostanie rozpatrzona reklamacja. Reklamacje z tytułu uszkodzeń transportowych można składać w okresie do 7 dni od daty otrzymania zamówienia ale ze względu na długość okresu realizacji zamówienia zalecamy sprawdzenie stanu przesyłki niezwłocznie po jej otrzymaniu i spisanie protokołu szkody. Umożliwi to szybsze przeprowadzenie procedury reklamacyjnej.