Płatności i dostawa

Płatności za zakupy można dokonać przelewem na rachunek bankowy numer:

Lavello s.c. ul. Narutowicza 36, 64-100 Leszno
BZWBK – 72 1090 2590 0000 0001 3203 6847

lub skorzystać z płatności za pobraniem, tj. zapłacić kurierowi przy odbiorze przesyłki. Istnieje również możliwość płatności elektronicznych za pomocą systemu PayU.

Realizacja zamówień ze zlewozmywakiem

Każdy zlewozmywak produkujemy dopiero wtedy kiedy złożą Państwo na niego zamówienie – nie magazynujemy towaru. Z tego powodu oraz ze względu na duże zainteresowanie produktami zamówienia, w skład których wchodzi zlewozmywak wysyłamy w terminie:

  • do 10 dni roboczych – dotyczy kolorów: beżowy, czarny grafit, czarny metalik,
  • do 14 dni roboczych – dotyczy kolorów: szary, szary metalik, brąz metalik,

Czas produkcji może ulec skróceniu drogą indywidualnych ustaleń. Produkty wysyłane są kurierem TNT a średni czas dostawy wynosi od 24 do 48 godzin.

Realizacja zamówień bez zlewozmywaka

Jeśli w Twoim zamówieniu nie ma zlewozmywaka a jedynie bateria lub akcesoria do zlewu, to przygotujemy i wyślemy Ci paczkę w terminie od 3 do 5 dni roboczych.

Informacje o stanie realizacji zamówienia

Po złożeniu zamówienia, będziemy Cię informowali o jego aktualnym statusie drogą mailową. Po nadaniu przesyłki otrzymasz dodatkowo numer listu przewozowego umożliwiający śledzenie przesyłki na stronie internetowej przewoźnika. Przewoźnik może także przesłać Ci wiadomość SMS z terminem dostawy.

Sprawdzenie stanu przesyłki

Po odebraniu przesyłki należy niezwłocznie sprawdzić stan jej zawartości w obecności kuriera.

Uszkodzenia transportowe można reklamować w okresie maksymalnie do 7 dni od daty otrzymania przesyłki ale ze względu na długość okresu realizacji zamówienia zalecamy sprawdzenie stanu przesyłki niezwłocznie po jej otrzymaniu i spisanie protokołu szkody. Umożliwi to szybsze przeprowadzenie procedury reklamacyjnej.

Informujemy także, że jeśli została wybrana metoda płatności „za pobraniem”, to sprawdzenie stanu zawartości jest możliwe dopiero po jej opłaceniu.

Uwaga! Jeśli wybrałeś metodę płatności „za pobraniem”, to będziesz mógł sprawdzić stan zawartości przesyłki dopiero po jej opłaceniu.